A National Geographic majdnem olyan menő, mint Ronaldo, vagy Selena Gomez?

A National Geographic lett az első márka, amelynek sikerült elérnie a 100 millió követőt az Instagramon. Ezzel olyan társaságba került be, ahol többnyire focisták, zenészek, vagy máshogy (istentudjahogyan) híressé vált celebek tanyáznak.

A NatGeo ezt úgy megünnepelte meg, hogy kiosztott a követői közt egy ingyen szafarit. Ennek elnyeréséért csupán annyit kellett tenniük, hogy feltöltik az instagramra kedvenc fotóikat, melyet a NatGeo inspirált és megjelölik azt a #NatGeo100contest címkével.


https://www.instagram.com/p/Bt3X2Dml-6b/

Ma zárul le a szavazás, szóval erre ne ugorjatok már rá, de a lényeg itt inkább a folyamat, melynek eredményeképpen egy olyan márka is bekerült a legmenőbbek közé, amely valami értékessel is gazdagíthatja a mobilunk kijelzőjét.

Okulásul idemásoljuk a 100 millió feletti követővel rendelkező fiókok listáját:

  1. Instagram – 280 millió követő
  2. Cristiano Ronaldo – 154 millió követő
  3. Selena Gomez – 145 millió követő
  4. Ariana Grande – 145 millió követő
  5. Dwayne Johnson – 132 millió követő
  6. Kim Kardashian – 127 millió követő
  7. Kylie Jenner – 126 millió követő
  8. Beyoncé – 124 millió követő
  9. Taylor Swift – 114 millió követő
  10. Neymar – 111 millió követő
  11. Messi – 109 millió követő
  12. Justin Bieber – 104 millió követő
  13. Kendall Jenner – 103 millió követő

Csupa fontos ember rengeteg mély mondanivalóval (Egyébként én Rock profilját követem csak ezek közül) ki melyiket követi?

Ha nem csak hírekre, hanem vicces és érdekes bejegyzésekre is kíváncsiak vagytok, kövessétek a TechWorld Facebook oldalát!

Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Ford

Ford

24 éve foglalkozik tech-újságírással a kedvenc területe az audió-videó, az okosotthon és a mobiltechnológia.

Ezeket olvastad már?