A Ghost Recon Breakpoint finoman szólva nem úgy teljesített, ahogy azt a Ubisoft elvárta, és ezt kénytelen is volt elismerni. 

Van úgy, hogy a játékosok nagyon várnak valamit, aztán a késztermék nem nyeri el tetszésüket. Tekintve, hogy ebben az iparban is a pénztárcájukkal szavaznak a felhasználók, plusz az online felületeken megindul a kritikaágyúzás, a kiadó kénytelen volt elismerni a balsikert. A Ubisoft meglepően őszinte értékelést adott a befektetők felé a Ghost Recon Breakpoint kapcsán. A neten is olvasható nyilatkozatban a cég vezérigazgatója, Yves Guillemot gondolatai olvashatóak. Itt fogalmazza meg azt, hogy szükséges a termelési folyamatok átértékelése és megváltoztatása annak érdekében, hogy a játék jobbá váljon. A negatív fogadtatás okai között többek között azt hozta fel, hogy a Ghost Recon Breakpoint mindössze a Wildlands után 2,5 évvel jelent meg. Kiemelte továbbá, hogy a kitalált szigetre helyezett és túlélésre kihegyezett játékmenet egyes elemei végeredménye az olyan játékok kikönnyített utánzata lett, mint a Division (ami szintén Ubisoft termék).

Megjegyezte azt is, hogy a Breakpointban alkalmazott módosított formulákat a közösség jelentős része elutasította. Így hiába a változtatások, a játék egyszerűen nem sikerült elég különlegesre ahhoz, hogy versenytársai közül kiemelkedhessen. A vezérigazgató ezt, és a Division 2 szerény teljesítményét nevezi meg annak okaként, hogy több közelgő játékuk is később jelenik meg, mint tervezték. Felhasználói szemmel az mindenképpen becsülendő, hogy egy ilyen pozícióban lévő ember ennyire önkritikusan tud fogalmazni, és reméljük, nem csupán a közösség felé szóló színpadias önmarcangolásról van szó, hanem valódi változásokat tapasztalhatunk majd. És nem csupán ebben az egy játékban, hanem az összes többi olyan cím esetében is, melyek hasonló ismérvek mentén bukják a játékosok érdeklődését.

Címkép: Wallpaper Abyss