Annyi trükk azért volt benne, hogy a legerősebb Cybertruck állt ki a német sportautó ellen. 

A Tesla pickupja elég keményen megmozgatta az autósvilágot, de leginkább azért, mert furán néz ki, amiről időközben számos mém is született. Igaz, a törhetetlen ablak bemutatója okozott némi derültséget, de Elon Musk elég jól kezelte a helyzetet, és inkább a humor, semmint a kárörvendés dominált. Ez mondjuk nem mentette meg a részvényeket attól, hogy ne essenek hat százalékot, de volt ennél már sokkal rosszabb is. Marketinges szempontból azonban sokkal jobban hangzik, hogy a Cybertruck legyorsult egy Porsche 911-et. Bár gyorsan hozzá kell tenni azt is, hogy a legerősebb verzióval állt a Tesla a rajtvonalhoz.

A hárommotoros, mind a négy kerekét hajtó elektromos jármű a 0-100 km/h-s sprintet 2,9 másodperc alatt teljesíti, a negyedmérföldet pedig 10,8 másodperc alatt futotta le. Tehát elég jól tud menni a Cybertruck, ha arról van szó, és meglepő módon az érdeklődés is hatalmas iránta, ami abban a közel 150.000 előrendelésben ölt testet, ami a hétvégéig beérkezett a Teslához. Musk szerint a vásárlók 42 százaléka a két-, 41 százaléka a három-, és 17 százaléka az egymotoros verziót veszi. Nem lehet tehát azt mondani, hogy a négyéves gyerekek által rajzolt formához hasonló megjelenés eltántorítaná az embereket, sokkal inkább vonzza őket.

Címkép: CleanTechnika