A Black Friday egyik slágere volt az Amazfit GTS okosóra

A Huami nem csak a Xiaomi Mi Band fitneszes viselhető eszközeit gyártja (és így nem csak a Xiaomi fő partnere), hanem egy önálló márkát is futtat, amelynek a neve Amazfit. 

A gyártó szerint a 2019-es Black Friday hétvégi eladásai adatai azt mutatják, hogy az Amazfit okosórák rettentően népszerűek voltak. A fizikai boltokban és az online platformokon is.

Az Amazfit GTS például Spanyolországban és Portugáliában is óriási keresletnek örvendett, ami azt illeti, több spanyol kereskedőnél egy órán belül kifogytak a készletek. Egyes cégek szerint az Amazfit GTS volt a Black Friday legnépszerűbb okosórája.

A Huami az idei első három negyedév során összesen 27,6 millió eszközt szállított le, ami 52,9 százalékkal több, mint egy évvel korábban.

Fotó: Huami

Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Picture of HL

HL

Vérbeli hírező, aki az egyik ujját mindig a techvilág ütőerén tartja. Ezért mondjuk csak kilenc ujjal gépel, de így is elég gyorsan nyomja. Kedvencei a mobilok (azon belül is a Pixel).

Ezeket olvastad már?