A GameStar csapata nem adta fel, mert bár a helyzet nem jó, de nem is tragikus. 

A hazai piacon jelentős tényezőként a szegmensben a GameStar és a PC Guru maradt meg. Mindkét magazin komoly múltra tekinthet vissza, és bár évek óta tudható, hogy a nyomtatott sajtó kora kezd történelemmé válni, azért rossz látni, mi történik a piacon. Miután nemrégiben a PC Guru bejelentette, hogy a print utoljára ebben a hónapban jelenik meg, most a GameStar is ledobta a bombát, bár ők még hagytak maguknak egy esélyt. Az olvasóikat kérik, hogy segítsenek életben tartani a nyomtatott GS-t. Ez annyit tesz, hogyha december végéig összejön 2500 előfizetés (akár új, akár megújított), akkor a lap megmenekül, ellenkező esetben a továbbikban a GameStar Online viszi tovább a nevet. Aki szeretné előfizetésével támogatni a magazin fennmaradását, az kattintson gyorsan ide!

A 2010. augusztusi szám, és az ár azóta sem emelkedett, Kép: GameStar

Ami leginkább érdekes lehet, hogy mindkét magazin megnevezte a növekvő nyomdaköltségeket, amiben természetesen a lehetetlen mértékű adók is ott vannak. Tehát miközben rengetegen panaszkodnak arra, hogy mostanában már mindenki a neten lóg, és alig olvasnak a fiatalok papír alapú termékeket, agyonverik nyomdaköltséggel ezt a hagyományos szórakoztatási formát. Akik szerint pedig hallgatni kellett volna a változó idők szavára, és vagy folyamatosan erősíteni az online-t, vagy árat emelni, két dolgon mindenképpen érdemes elgondolkodni. A nyomtatott példányokba bekerülő cikkek a végletekig kidolgozottak, leellenőrzöttek, információtartalmuk a lehető legtöbb. Az áremelés pedig egy olyan országban, ahol mindenki ingyen szeretne mindent, egyszerűen még inflációkövetően is öngyilkosság tud lenni.

Címkép: GameStar