Mostantól átfogó tudással rendelkező chatbot segít mindenkinek, aki a Nestlé Fogyasztói Szolgálatához fordul az esetleges kérdéseivel.
A Nestella névre hallgató chatbot azért is érdekes fejlesztés, mert széleskörű ismeretekkel rendelkezik az egész termékkínálatra vonatkozóan.
A chatbot kétféle funkciót lát el: egyik oldalról a Nestlé Fogyasztói Szolgálathoz érkező kérdéseket válaszolja meg a Facebook Messengeren keresztül, ráadásul 30 féle témában képes erre. Ezen felül komplex termékkeresővel rendelkezik a teljes, 756 darabos termékportfólióra vonatkozóan, amelyhez a Nielsen Brandbank adatbázisát használja.
A chatbotot ezen felül napi szinten frissítik, hogy naprakész információkat szállítson az érdeklődőknek. A Nestlé szerint hazánkban még nem volt példa ilyen átfogó tudással rendelkező chatbotra.
Fotó: Nestlé