Július 15-ig meghosszabbított jótállással segít a Samsung

A vállalat a 2020. március 15. és június 15. között lejáró termékjótállásokat hosszabbítja meg július 15-ig.

Minden jótállás, amely március 15. és június 15. között járna le, automatikusan meghosszabbodik, így a felhasználóknak elegendő 2020. július 15-ig jelezni a Samsung Ügyfélszolgálatán, amennyiben készülékük javításra szorul. A terméktámogatásról részletes információk érhetők el ezen a weboldalon, a Samsung Members alkalmazásban pedig személyre szabott segítséget kaphatnak. A Samsung Community közösségi fórumán emellett egymásnak is segíthetnek a felhasználók, de a vállalat szakembereitől is kaphatnak válaszokat a termékekről.

„Szeretnénk ebben a nehéz időszakban segíteni a felhasználókat és minél több terhet levenni a vállukról. A kiterjesztett jótállással hozzájárulunk ahhoz, hogy minél többen otthon maradhassanak – mondta el Kovács Gábor, a Samsung Magyarország szervizekért és ügyfélszolgálatért felelős vezetője. – Jelen helyzetben az a legfontosabb, hogy vigyázzunk egymásra és maradjunk biztonságban, így együtt megállíthatjuk a járványt.”

A meghosszabbított jótállás esetén az eszközök garanciális javítását a Samsung 2020. július 15-ig ingyenesen végzi, emellett a mobilkészülékek esetében továbbra is érvényes az a vírus helyzet idejére kiterjesztett szolgáltatás, melynek keretében ingyenesen el- és visszaszállítják a szervizből a készülékeket. Ezzel elkerülhető a fölösleges utazás, sorban állás és az esetleges kontaktus, így biztonságos alternatívát nyújt szükség esetén. 

A Samsung Ügyfélszolgálata és online szolgáltatásai a https://www.samsung.com/hu/support/  weboldalon és a 06 80 726 7864 telefonszámon érhetők el. 

Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Ezeket olvastad már?