Kétségkívül megérkezett az Apple legambiciózusabb boltja: az Apple Marina Bay Sands olyan gyönyörű, hogy látványosságként is megállja a helyét.
Bár az Apple-től sosem állt távol az extravagáns design, a Szingapúrban bemutatott boltjával minden bizonnyal még magán is túltett: a lámpásra emlékeztető bolt szinte lebegni látszik a vízen, egészen magával ragadó élményt nyújtva ezzel. A teljesen vízzel körülvett épület zavartalan 360 fokos panorámás kilátást nyújt a városra és a látványos városképre.
A szeptember 10-én megnyíló bolt a vállalat 512. saját boltja, és mind közül az első nem szárazföldre épített, amelynek inspirációját elsősorban a római Pantheon adta.
„Nem is lehettünk volna ennél izgatottabbak az Apple Marina Bay Sands megnyitásával kapcsolatban, amelyre 40 éven keresztül készültünk „- nyilatkozta Deirdre O’Brien, az Apple Retail + People alelnöke. „Szenvedélyes és tehetséges csapatunk készen áll arra, hogy fogadja a vásárlókat és ügyfeleket, azon a színvonalon, ahogyan azt valóban megérdemlik.”
A Foster+Partners építészcég által tervezett struktúra nem lebeg a víz tetején, az öböl medrébe süllyesztett pillérek és egyéb struktúrák felelnek a teljes stabilitásáért, ezek kívülről pedig nem láthatóak, így olyan hatást kelt az épület mintha a vízen lebegne. Az épület maga kétszintes: a kívülről látható fórumrésze a felső szint, ahonnan mozgólépcsőkkel lehet lemenni a víz alatti alsó részébe, innen pedig alagúton vezet át a parton található bevásárlóközpontba.
[sc name=”facebook” ]