Ez a Harley-Davidson nem veri fel az éjszaka csendjét

Amikor azt a nevet halljuk, hogy Harley-Davidson, sok krómot, és öblös kipufogóhangot vizionálunk, ám a Revival esetében mindkettőben tévedünk. 

Elektromos motorokból már láttunk néhányat, és nem csupán azokra kell gondolni, amikkel 20 km/h-val piacra járnak a háziasszonyok és nyugdíjasok. A Harley-Davidson LiveWire azoknak készült, akik szeretnék megtartani a nagyobb kétkerekűek nyújtotta élményt, de mindezt környezetbarát módon. Csakhogy Tanner Van De Veer úgy gondolta,  a LiveWire neki kevés, ezért elkészítette a saját koncepcióját Revival néven.

Kép: Techeblog

A motor a hagyományosan csak tölthető akkumulátorok helyett cserélhetővel rendelkezik, ami sokkal gyorsabban újra útra késszé teszi, mint hagyományos társait. Formavilágát tekintve igyekszik megtartani a Harley hagyományokat, de mindezt egészen modern köntösbe bújtatva.

Kép: Techeblog

Ami pedig a ténylegesen létező LiveWire-t illeti, vele városban akár 158 kilométeres hatótáv is elérhető, ami az országúton a sebesség függvényében lehet sokkal kevesebb is. Az otthoni töltővel szükség van egy éjszakára, hogy újra erőre kapjon az akkumulátor, míg a nyilvános pontokon 40 perc szükséges a 80% eléréséhez, és egy óra a 100 százalékhoz.

Kép: Techeblog

A különféle közlekedési helyzetekhez előre programozott üzemmódok állnak rendelkezésre, melyek leginkább a teljesítményt, a gázkar érzékenységét, és a visszatáplálást befolyásolják. Ennek megfelelően a motoros választhat közút, sport, esős, és távolsági beállítások közül.

Kép: Techeblog

Akinek ez nem lenne megfelelő, és inkább maga babrálná az említett tulajdonságokat, három továbbit állíthat be, az igényeinek megfelelően. Habár a Harley-Davidson LiveWire az alternatív hajtás miatt nem egy őrjöngő fenevad hanghatását kelti, az azonnal rendelkezésre álló teljes nyomaték elég meggyőző tud lenni.

Kép: Techeblog

A 15,5 kWh-s akkumulátorból áradó delejjel az elektromos motor 116 Nm-t tud. Akinek elég az alapszín, az már 27.860 eurótól (10.000.000 forint) hozzájuthat, míg a színes változatok 28.080 eurótól érhetőek el.

Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Picture of RG

RG

RG is hírező, és emellett nagy szenvedélye a repülés. Ikarosznál egy szinttel jobban nyomja, ugyanis szintén motor nélkül próbálkozik. Vitorlázórepülő. Szóval, ha szimulátorokról, vagy repülős appokról olvastok, azt szinte biztos, hogy RG írta.

Ezeket olvastad már?