Növekedésnek indult a Sony mobilos üzletága, ami hatalmas dolognak számít a japán gyártó elmúlt néhány évi mobilpiaci szereplését nézve.
Hosszú évek óta szenved a mobilpiacon a Sony, az eladásaival lassan pedig még a legrészletesebb statisztikákba sem fér bele, olyan kevesen veszik a mobiljait. A legutóbbi eredmények alapján azonban elindult fölfelé a Sony mobilos divíziója, az Xperia mobilokból ugyanis 600 000 fogyott a szeptember 30-án zárult negyedév során. Ez persze nagyon kevés az Apple-höz vagy Samsunghoz mérten, mégis azt jelenti, hogy a Sony már nem a padló felé száguld a mobilpiacon, hanem növekedésnek indult.
Közel fél évtizedig volt a lejtőn a Sony a mobilpiacon, most pedig a világjárvány és a gazdasági nehézségek időszakában megállt a lejtőn. Ráadásul az árbevétele már 759,46 millió dollár volt, a tavaly ilyenkori 746,04 millióval szemben. Négy év után először tudott nyereséget felmutatni a Sony mobilos részlege. Az Xperia 5 II-től sokat várnak egyébként, és valóban remek készülék lett – már csak az árát kellene lentebb vinni, és akár tarolhatna is vele a Sony.
Fotó: Expert Reviews