Sokan nem tudnak most méregdrága új mobilt venni, a vásárlási láz csillapítása érdekében ezért okosórát vagy vezeték nélküli fülhallgatót vesznek.
A mobilgyártók nagy erőkkel bővítik a termékeik kínálatát, de nem csak mobilból van már dömping, hanem okosórából, okoskarkötőből és vezeték nélküli fülhallgatóból is. A Canalys elemzőcég szerint ezek iránt 32 százalékkal nő a kereslet az idei év végén, és további 28 százalékkal jövőre.
A világjárvány alatt sok régióban kevesebben vesznek új mobilt, ennek az egyik oka persze az, hogy a legtöbb csúcskészülék ára elképesztő magasságba emelkedett. A vásárlási láz azonban nem múlt az elemzők szerint, így a fogyasztók a kisebb, kevésbé költséges termékek felé fordultak, hogy kielégítsék a vágyaikat. Ráadásul az egészséggel kapcsolatos kütyük népszerűsége is nő, ebből a Garmin, a Fitbit és az Amazfit is profitál.
Az elemzők szerint a legtöbb és legolcsóbb terméket a kínai gyártók szórják majd szét a piacon.
[sc name=”facebook” ]
Fotó: Samsung