Egyre több viselhető eszközt vesznek az európaiak

Az IDC szerint a harmadik negyedév során 125 millió viselhető eszköz talált gazdára. 

Az IDC legutóbbi elemzése alapján megint nagy sláger az okosóra és a vezeték nélküli fülhallgató, a tavalyi harmadik negyedévhez mérten ugyanis idén 35 százalékkal több viselhető eszközt, 125 millió darabot sikerült eladni.


Az Apple 33 százalékos részesedéssel a piac ura. A céget jelentős lemaradással követi a Xiaomi, a Huawei és a Samsung, ötödik a Fitbit és a Boat holtversenyben, nem túl meghatározó szereplőként.

Mindegyik gyártó növelte az eladásait éves szinten, és a jelentések szerint ez annak is köszönhető, hogy közel minden árkategóriában kínálnak már termékeket.

Az IDC szerint az Apple számára az AirPods és az Apple Watch a nagy húzóerő, míg a Xiaominál az eladott eszközök döntő többsége okoskarkötő. A Huawei pedig azért sikeres, mert az ilyen eszközökhöz nem kell a Google-támogatás.

Az IDC szerint az effajta készülékek kereslete tovább nő majd, ráadásul sokan lassan lecserélnék a régebben vásárolt viselhető eszközeiket.

[sc name=”facebook” ]

Fotó: Wareable

Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
HL

HL

Vérbeli hírező, aki az egyik ujját mindig a techvilág ütőerén tartja. Ezért mondjuk csak kilenc ujjal gépel, de így is elég gyorsan nyomja. Kedvencei a mobilok (azon belül is a Pixel).

Ezeket olvastad már?