Az IDC szerint a harmadik negyedév során 125 millió viselhető eszköz talált gazdára.
Az IDC legutóbbi elemzése alapján megint nagy sláger az okosóra és a vezeték nélküli fülhallgató, a tavalyi harmadik negyedévhez mérten ugyanis idén 35 százalékkal több viselhető eszközt, 125 millió darabot sikerült eladni.
Az Apple 33 százalékos részesedéssel a piac ura. A céget jelentős lemaradással követi a Xiaomi, a Huawei és a Samsung, ötödik a Fitbit és a Boat holtversenyben, nem túl meghatározó szereplőként.
Mindegyik gyártó növelte az eladásait éves szinten, és a jelentések szerint ez annak is köszönhető, hogy közel minden árkategóriában kínálnak már termékeket.
Az IDC szerint az Apple számára az AirPods és az Apple Watch a nagy húzóerő, míg a Xiaominál az eladott eszközök döntő többsége okoskarkötő. A Huawei pedig azért sikeres, mert az ilyen eszközökhöz nem kell a Google-támogatás.
Az IDC szerint az effajta készülékek kereslete tovább nő majd, ráadásul sokan lassan lecserélnék a régebben vásárolt viselhető eszközeiket.
[sc name=”facebook” ]
Fotó: Wareable