Nőtt a GoPro fizetős felhasználóinak a száma, és 2020-ra már több mint 40 millió kamerát adott el a gyártó.
A GoPro nemrég jelentette be, hogy a 2009-es első akciókamerája óta immáron több mint 40 millió modellt tudott eladni. A rekordot úgy sikerült elérni, hogy a fekete péntek alkalmából különösen nagy kereslet mutatkozott a gyártó termékei iránt.
Ezzel párhuzamosan a 2020-as ünnepekre már 670 000-re nőtt az előfizetők száma, vagyis a korábban kitűzött, 600 000-es célt is túlszárnyalta a vállalat.
A jelentések szerint a nemrég megjelent Hero 9 Black akciókamera is hatalmas sikernek bizonyult. A készülék színes elülső kijelzőt, új 20 megapixeles szenzort és 5K-felvételi opciót is kapott. Az ünnepekre idén még további akciós ajánlatokkal készül a GoPro.
[sc name=”facebook” ]
Fotó: GoPro