Itt a Realme hivatalos figurája, ami egyben a cég trendigazgatója is lett.
A Realme az Oppo szárnyai alatt működik, olyan az anyacégének, mint a Redmi a Xiaominak. És a Realme abban is hasonlít a Redmire, hogy az elérhetőbb árú készülékekre, a nagy számokra és a fiatalabb korosztályra koncentrál.
Innentől kezdve pedig nem is meglepő, hogy bemutatkozott a Realme hivatalos figurája, realmeow. Ez lett egyben a cég úgynevezett trendigazgatója is.
A realmeow a Realme dizájncsapatának és Mark. A Walsh-nak köszönhető (a Szörny Rt. ugorhat be a nevéről például). Realmeow 18 éves, sárga, lézerszemüveget hord, irány deszkázni, táncolni és rap zenét hallgatni. A Z generációt célozzák vele, és azt jelzik, hogy merészek, eredetiek és trendalkotók.
A Realme hangsúlyozta, hogy innentől a termékek dizájnjánál alapvető fontosságú lesz a realmeow, és a marketinganyagokban, reklámokban is benne lesz.
[sc name=”facebook” ]
Fotó: Realme