Nem volt kétséges, hogy a Pixar Lelki ismeretek című animációs meséje nagyot fog aratni, de azt talán még a készítők sem gondolták volna, hogy ekkorát.
A Nielsen piackutató cég ezúttal is leközölt egy népszerűségi listát, amely december 21-től december 27-ig veszi számba a streaminszolgáltatókon legtöbbet nézett alkotásokat. A Deadline jelentése szerint ebben az időszakban a Disney+-on futó Pixar-film, a Lelki ismeretek vitte a prímet, amelyet a streamingezők 1,669 milliárd percen keresztül néztek. Még A Hivatal (angolul Office) című vígjáték-sorozatot is legyőzte (1,435 milliárd perc), amely egy ideje már letaszíthatatlan volt a trónról.
A Disney másik zászlóshajós produkciója, a The Mandalorian második évadja csupán az ötödik helyen végzett, „mindössze” egymilliárd perccel. A harmadik és negyedik helyet a Netlfix happolta el a George Clooney rendezésében és főszereplésével készült Az éjféli égbolttal, valamint A Bridgerton család című romantikus történelmi sorozattal.
Vannak azonban még homályos foltok a listán, arról ugyanis még nincs hír, hogy a Wonder Woman 1984 hogyan teljesített, a WarnerMedia ugyanis nem adott ki nézettségre vonatkozó adatokat. A Lelki ismeretek elképesztő sikere mindenesetre elvitathatatlan, amelyhez az is hozzájárulhatott, hogy a karácsonyi időszakban otthon maradt családok szívesen múlatták az időt filmekkel és sorozatokkal, a Pixar filmje pedig nem csak a gyerekeket, de a felnőtteket is a képernyő elé csábította.
[sc name=”facebook” ]