Rendesen elcsodálkozhatott a kínai hölgy, amikor a rendelt iPhone 12 Pro Max telefonja helyett egy almás joghurt várta a csomagban. 

A koronajárvány idején soha nem látott méreteket öltött az online vásárlás, teljesen érhető okokból kifolyólag: kényelmes, rengeteg időt nyerhetünk vele, nem kell hozzá kontakt és alapvetően pontos is. Legalábbis többnyire.

Az online vásárlás egyik nagy kockázata ugyanis éppen az, hogy hiába a képek, videók, leírások tömkelege, valójában nem tudjuk, mi az, amit megveszünk, így aztán időnként érkeznek olyan termékek, amelyek nem teljesen ugyanolyanok, mint amilyennek vártuk őket. Valahogy így lehetett ezzel az a kínai nő is, akinek a megvásárolt méregdrága IPhone 12 Pro Max helyett egy almás joghurt került a csomagba.

A szerencsétlenül járt vásárló az Apple hivatalos oldalán adta le a rendelést a több mint 1100 dollár értékű csúcsmobilra, amelyet egy csomagautomatába rendelt be. A küldemény átvétele után azonban nem volt túl nagy az öröm, a vásárló pedig azonnal közhírré is tette csalódottságának tárgyát a Weibo kínai közösségi oldalon.

A szállítást végző kínai Express Mail Service mellett az Apple is vizsgálatot indított az ügyben. Bár még nem derült ki, hogy ki volt a ludas, feltehetően nem az almás cég hibázott, hanem a futárszolgálat keverhette össze a csomagokat, sőt az sem kizárt, hogy a vásárló a hivatalos platform helyett egy csaló oldalon adott le rendelést az említett telefonra.

Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!