A „Like a Bosch” szlogen köré szerveződik a vállalat 2019-ben indult kampánya, ahol legújabban már hip-hop videókkal is buzdítják a népet a fenntartható életre.
A Like a Bosch kampány közel két éve indult útjára, azóta pedig számos, viszonylag laza hangvételű promóvideó került ki a vállalat marketingeseinek kezei közül. A fenntarthatóságról, az egészségről és a higiéniáról szól a Bosch új háztartásigép-kampánya, ahol a humor és a vicces karakterek mellett a mesterséges intelligencia és a tudatos táplálkozás kapcsolata kapja a főszerepet.
A leginkább formabontó az egészben talán az, hogy a Bosch hip-hop zenével és humorral utal azokra az intelligens megoldásokra, melyekkel könnyebbé tehetjük életünket, miközben a környezetünkre is figyelünk. A már Magyarországon is látható Élj fenntarthatóan #LikeABosch, valamint Élj egészségesen #LikeABosch szlogenekkel futó reklámfilmek magyar szövegét Csorba Lóci, a Lóci játszik zenekar frontembere írta.
A tévében, a közösségi médiában és egyéb online felületeken, valamint rádióreklámként is megjelenő kampány fő üzenete az, hogy a fenntartható termékek használatával még többet tehetünk a klímavédelemért. A világszerte nagy népszerűségnek örvendő reklámfilmekben a cég olyan intelligens háztartásigép-megoldásait és termékeit láthatjuk, mint az i-DOS mosógépek, amelyek automatikusan adagolják a mosószert és sok vizet takarítanak meg; a PerfectDry mosogatógépek, amelyek a kezet és a villanyszámlát is kímélik; vagy a VitaFresh hűtők, melyekben az élelmiszerek tovább maradnak frissek.
Aki kíváncsi, hogyan szólnak a Bosch reklámfilmjei angolul vagy éppen németül, az a Bosch Global YouTube-csatornán kedvére válogathat a különféle #LikeABosch-videók közül.
[sc name=”facebook” ]