A kínai piacon 10 másodperc alatt nagyjából 46 millió dolláros árbevételt hozott a OnePlus-nak a 9-es széria.
Bár az utóbbi napok sztárjai a Xiaomi, amely bejelentések sorával igyekezett megragadni a figyelmet, úgy néz ki, hogy az egyik riválisa is remekel. Kínában szokás szerint a OnePlus is hamarabb kezdte el forgalmazni az új mobiljait, vagyis a OnePlus 9 széria előbb lett elérhető Kínában, mint globálisan.
Mennyire volt eddig sláger Kínában a sorozat? A gyártó adatai szerint eléggé, ugyanis a megjelenést követő első 10 másodperc alatt úgy 46 millió amerikai dollárnyi árbevételt hozott a széria a gyártónak. Összehasonlításképp: a OnePlus 8 széria Kínában úgy 1 perc alatt generált 15 millió dollárnyi árbevételt, tehát a népszerűségnövekedés hatalmas.
Áprilisban jön végre a OnePlus okosóra is egyébként, március 31-től kezdődően pedig globálisan is vihetőek a OnePlus 9 mobilok.
[sc name=”facebook” ]
Fotó: 9to5Google, EN24