Mostanra több mint 17,5 millió Poco okostelefon talált gazdára, így a Xiaomi újabb márkával könyvelhet el sikereket.
Hamarosan a harmadik évfordulóját ünnepli a Poco, a Xiaomi újabb ártakarékos márkája. A Poco nemrég büszkén árulta el, hogy már több mint 17,5 millió okostelefonja talált gazdára. Mivel novemberben még csak 6 millión állt a cég, ezért elmondható, hogy gyors ütemben növekszik.
A legnépszerűbbnek a Poco M3 modellek bizonyultak, ezekből kevesebb mint 7 hónap alatt 3,2 milliónál is többet szállítottak le. Így az F1 már csak a második legsikeresebb Poco mobil a 2,2 milliós darabszámával.
Az F3 és az X3 Pro együtt további 2 millió leszállított mobilt jelentettek – ezek igen új modellek, kevesebb, mint 2 hónapja vannak a piacon. Az IDC piacelemző cég szerint az M3 konkrétan február legnépszerűbb okostelefonja volt, ha az indiai online piacot vizsgálták. A Poco internetes népszerűségét mutatja az is, hogy amint megjelent az AliExpressen az X3 Pro, 30 percen belül 43 ezer darab fogyott belőle.
[sc name=”facebook” ]
Fotó: TechRadar, Gearbest