A Canalys jelentése szerint 2021 utolsó negyedévében az Apple telefonjaiból adtak el a legtöbbet.
A piackutató cég friss adatai szerint az Apple-nek igencsak bejött az októberben piacra dobott iPhone 13, mintegy 22 százalékos összpiaci részesedéssel az ünnepi időszak abszolút nyertese ugyanis az almás cég lett, bár 2020 hasonló időszakához mérten nem sikerült növekedést produkálnia, sőt a Canalys elemzői szerint 1 százalékot vissza is esett. Az Apple ráadásul nem dőlhet nyugodtan hátra, a becslések szerint 20 százalékos piacrésszel és 3 százalékpontos növekedéssel, a második helyen végzett Samsung is ott liheg a nyomában.
A dobogó harmadik fokára a Xiaomi állhatott fel 12 százalékos részesedéssel, amely se nem több, se nem kevesebb az év ugyanazon időszakához mért értékhez képest. A Top 5-be az Oppo és a Vivo fért még be, előbbi 9 százalékot, utóbbi 8 százalékot hasított ki magának a globális okostelefon-piacból.
[sc name=”facebook” ][/sc]