Igaznak bizonyultak a pletykák, miszerint érkezik a Netflix olcsóbb, hirdetésekkel ellátott szolgáltatása.
Bár eddig sem volt igazán kétséges, de most minden korábbinál nagyobb bizonyosságot kapott, hogy a világ legnagyibb streamingszolgáltatója beengedi a reklámokat a felületére. Ted Sarandos, a Netflix társelnöke a cannes-i Lions fesztiválon beszélt a vállalat jövőbeni terveiről, amelyek között ott szerepel egy olcsóbb, reklámokkal támogatott szint bevezetése is. Sarandos szerint eddig figyelmem kívül hagyták azokat az embereket, akiknek túl drága a Netflix, de nem bánnák a hirdetéseket, most viszont elött az ő idejük.
Nem kell tehát a mindent elárasztó reklámoktól tartani. Aki megtud fizetni minimum havi 2.490-ot, az ugyanúgy reklámmentes felületen élvezheti a tartalmakat, ahogy eddig is, ám aki sokkalja az árát, annak lehetősége lesz egy olcsóbb előfizetői csomagot választania, ahol viszont a kedvezőbb árért cserébe a reklámokat is el kell majd viselnie.

A beszélgetésen arról is szó esett, hogy a Netflix a művészi szabadság támogatója, és kiállnak a transzfóbiával vádolt Dave Chappelle és Ricky Gervais mellett. Sarandos szerint a humoristáknak időnként át kell lépniük a határt, a Netflix pedig egyébként is hisz a sokszínűségben, ezért náluk mindig helyen lesz a különböző véleményeknek és stílusoknak.
[sc name=”facebook” ][/sc]