Abszurd dolog egy ennyire „régi” termék árát emelni, de 100 dollárral többe kerül augusztustól a Meta Quest 2 VR-headset.
Miközben a Meta veszteségessé vált, Zuckerberg pedig nagy gazdasági recessziótól tart, a vállalat kirúgja az átlagos és gyengén teljesítő dolgozóit, átalakítja a Facebook algoritmusait, hogy ismeretlen fiókok tartalmait tegye az emberek elé, az Instagramon a vásárlást erőlteti – és megemeli a Quest 2 VR-headset árát is, augusztustól, 100 dollárral.
Mindez egyrészt azért furcsa, mert messze nem új termékről van szó, másrészt még idén megérkezik az utódja. Az áremelés persze nem segít a metaverzum népszerűségének és a VR-szektornak sem, de a Horizon Worlds platformnak vagy a Meta fizikai headsetboltjának sem.
A Quest 2 headseteknek az újracsomagolt kiadásai is drágulnak, a kiegészítőkkel együtt. A drágítást azzal indokolják, hogy így majd jobban tudnak befektetni a hosszú távú tervekbe, és előre haladhat a VR-szektor. A Meta Quest appokban egyébként 1 milliárd dollárnál is többet költöttek már az emberek.
[sc name=”facebook” ][/sc]
Fotó: Logitech