Nagy pofont kapott az LG kínai riválisától

A vállalat lecsúszott a második helyről a globális tévés piacon, ami az eladott termékek számát illeti.

Az Omdia nevű piackutató vállalat elemzései szerint a globális televíziós piacon komoly változás történt 2022-ben. A szektort továbbra is a Samsung uralja, de ami az eladott termékek számát illeti, ott komoly változás történt. A sokáig betonbiztos másodiknak számító LG-t leszorította a harmadik helyre az egyik feltörekvő kínai rivális.lg


Bizony, ezt is megértük, hogy a TCL több tévét ad el egy évben, mint a LG. A Samsung 19,6 százalékkal áll az első helyen, a második a TCL 11,7 százalékkal, harmadik az LG (11,6%), negyedik a Hisense (10,5%). Az iparágat sokáig uraló Sony egyébként a fasorban sincs, őket még a Xiaomi is megelőzi (6,2 %).

Ami a bevételt illeti, ott még tartja magát az LG. A Samsung magasan vezet, 29,7 százalékkal, őket követi az LG 16,7 százalékkal, harmadik a TCL (9,4%). Ez pedig azt mutatja, hogy bár a kínai cégek jönnek fel, mint a talajvíz, inkább csak az olcsóbb, kisebb tudású termékek kategóriájában vitézkednek igazán. Legalábbis egyelőre. A telefonoknál is hasonló stratégiát követtek, aztán láttuk mi lett a vége.

[sc name=”facebook” ][/sc]

Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Ezeket olvastad már?