Szombaton 850 járattörlés, és 28 ezer késés volt, de ezeknek nincs közük az 5G-hez, sokkal inkább a repülés számára kedvezőtlen időjárási körülményekhez.
Elég komoly aggodalmat váltott ki a repülés világában, hogy az 5G-jelek esetleg zavarhatják a repülőgépek berendezéseit, különösen a magasság mérésére szolgáló rádióhullámokat használó eszközöket, amelyek kritikusak, amikor a repülőgépek rossz látási viszonyok között szállnak le. Voltak is olyan jóslatok tavaly, hogy idén tömegével fog majd járatkimaradásokat okozni az 5G, de ezek úgy tűnik, mindeddig nem váltak be. Hozzá kell tenni, született egy olyan megállapodás, hogy a forgalmas repterek környékén korlátozni kell a jelerősséget, illetve a légitársaságok is kaptak egy évet arra, hogy korszerűsítsék légijárműveiket. Tehát a bevezetőben említett nagy számú járattörlés és késés nem róható fel az 5G számlájára.
Fontos megemlíteni, hogy a legtöbb nagy amerikai légitársaság elvégezte az 5G-hez való alkalmazkodáshoz szükséges változtatásokat. Az American, a Southwest, az Alaska, a Frontier és a United szerint minden repülőgépükön vannak olyan magasságmérő eszközök, úgynevezett rádiós magasságmérők, amelyek védettek az 5G interferenciával szemben. A nagy kivétel a Delta Air Lines, ami azt mondja, hogy 190 repülőgépén, köztük a legtöbb kisebben még mindig nincsenek korszerűsített magasságmérők, mert a beszállítója nem tudta elég gyorsan biztosítani azokat. A légitársaság nem számít arra, hogy a probléma miatt járatokat kell törölni. Továbbá azt tervezi, hogy a 190 gépet olyan útvonalra tereli, hogy korlátozza a járatok törlésének kockázatát, vagy azt, hogy olyan repterek felé közlekedjenek, ahol jellemző a köd vagy az alacsony felhőzet. A FlightAware kilenc Delta-járat törlését sorolta fel szombaton. A légitársaság szerint ezek egyike sem kapcsolódott 5G-problémákhoz.