A Meta egy 1600 szavas blogbejegyzésben számolt be új logójáról, amely állítása szerint „merészebb és vibrálóbb” lett, mint a korábbi. A felhasználók java részének azonban valószínűleg nem sok minden tűnik majd fel.
Köztudott, hogy a közösségi appokat folyamatosan fejlesztgetik, finomítgatják a fejlesztők, hogy minél inkább kiszolgálják a felhasználói igényeket. Hol kisebb, hol nagyobb horderejű változtatásokra kerül sor, és van olyan is, hogy elviekben módosítottak valamin, de a gyakorlatban semmi változás nem látható. Kis túlzással élve ez történt a Facebook új logójával is, ami ilyenből ilyen lett:
Nos, kicsit valóban sötétebb lett a szimbólum, a szín is homogénebb, valamint a középső íveknél is történt egy aprócska, alig észrevehető változtatás, de finoman szólva is túlzás „merészebbnek” nevezni az új logót, valójában ugyanis semmi egetverő újításra nem került sor.
Az internet népe termeszesen beindult a hír hallatán, és özönlenek is a jobbnál jobb mémek.
https://t.co/iq9NRXiUI4 pic.twitter.com/iuPccYrdd4
— ໊ (@buffys) September 20, 2023
Hasonló kaliberű változtatás történt a válaszreakciókban, amelyek erősebb térhatást kaptak, és a Facebook véleménye szerint „érzelemdúsabbak” lettek.