Hivatalos a Xiaomi Redmi Turbo 3

A Redmi Turbo 3 várhatóan Poco F6 néven érkezik majd a nemzetközi piacokra. 

Ma indult útjára a Xiaomi legújabb középkategóriás telefonja, a Redmi Turbo 3, aminek kinézete elég hasonló elődjéhez, a Redmi Note 12 Turbóhoz. Röviden: karcsú keret, lágyan lekerekített sarkok, kettős kameragyűrű, 7,8 mm-es vastagság, 179 gramm. A készülék egy nagy, 6,67 hüvelykes OLED-kijelzőt kapott, amelybe ujjlenyomat-olvasót építettek. A képernyő 1,5K felbontást és 120 Hz-es képfrissítési frekvenciát biztosít, a csúcsfényerő pedig 2400 nit.


A fotózás szerelmesei számára a készülék sokoldalú hármas kameracsoporttal van felszerelve, beleértve egy 50 MP-es Sony LYT-600-as főérzékelőt optikai képstabilizátorral,  egy 8 MP-es ultraszéles lencsét, valamint egy 20 MP-es szelfikamerát. Kiemelkedő funkciója az AI-alapú objektumradír, amely a Pixel Magic Eraser-éhez hasonlóan lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a nem kívánt elemek eltávolításával alakítsák felvételeiket.

redmi turbo 3
Kép: Phone Arena

A Redmi Turbo 3 meghajtásáról a Snapdragon 8s Gen 3 chip gondoskodik, amely a Snapdragon 8 Gen 3 kissé lekicsinyített (de erős) változata, és akár 16 GB RAM és maximum 1 TB tárhely is rendelkezésre állhat. Kiterjedt hűtőfelülettel és a Xiaomi saját fejlesztésű Ice Cooling technológiájával vélhetőleg nem lesz gond az optimális hőkezeléssel a nagyobb igénybevételek során. A telefont egy 5000 mAh-s kapacitású akkumulátor táplálja, amit 90W-os gyorstöltéssel lehet rövid idő alatt újra munkára bírni.

Az Android 14 OS felett HyperOS-t futtató telegon az Air Gestures-t kínálja az érintésmentes vezérléshez. Kínában a Redmi Turbo 3 ára az alap 12/256 GB-os változat esetében 1 999 CNY (~276 dollár). A 12/512GB és 16/512GB-os változat ára 2.299 CNY (~317 dollár), és 2.499 CNY (~345 dollár). A csúcsváltozat 16 GB RAM-mal és 1TB tárhellyel 2,799 CNY (~386 dollár). Az okostelefont Ice Titanium, Green Blade és Black Crystal színekben kínálják. Április 15-től kerül forgalomba.

 

Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
RG

RG

RG is hírező, és emellett nagy szenvedélye a repülés. Ikarosznál egy szinttel jobban nyomja, ugyanis szintén motor nélkül próbálkozik. Vitorlázórepülő. Szóval, ha szimulátorokról, vagy repülős appokról olvastok, azt szinte biztos, hogy RG írta.

Ezeket olvastad már?