Az iPad Pro tavaly is a család legkedveltebb tagja volt, idén pedig még jobban növelte előnyét a testvéreivel szemben.
Annak ellenére, hogy az új iPad Pro M4 (2024) és Air M2 (2024) a második negyedév közepén jelent meg, a korai statisztikák azt mutatják, hogy a Pro gyorsan a legkelendőbb lett ebben az időszakban. Ez százalékokban kifejezve azt jelenti, hogy az összes iPad eladásból 43 %-kal vette ki a részét, tehát tavaly óta még kedveltebb lett, akkor ugyanis 38-at birtokolt. A második helyen – ahogy az ábrán is látszik – a sztenderd modell áll, míg a harmadik és a negyedik helyen az Air-t és a Minit találjuk.
Azt lehet ebből megállapítani, hogy hiába vannak olcsóbb modellek a családban, a népek a csúcskategóriát célozzák meg. Ami egyébként abszolút érthető, hiszen az M4 egy igen combos chipkészlet, és nem elhanyagolható tényező a kétrétegű OLED kijelző sem. Az 5 évig biztos szoftverfrissítéssel rendelkező eszköz megbízható munkagép, és a legtöbb iPad (amiből rengeteget lopnak vagy hagynak el iskolások) vásárló a korábbi modellek esetében is ragaszkodik a masinájához, vagy ha tovább is adja, sokszor családtagnak, barátnak.