Közel 350 millió forintot takarítottak már meg a hazai vásárlók az eMAG Genius-előfizetőként történő rendeléssel.
Az egyik legnagyobb magyarországi kereskedőcég, az eMAG idén májusban indította el eMAG Genius névre hallgató hűségprogramját. Ennek egyik nagy előnye, hogy a programban szereplő termékek megvásárlása során kedvezményeket kapnak a vásárlók. A vállalattól származó információk értelmében eddig e rövid időszak alatt már több, mint 340 millió forintot spóroltak a hazai vevők.
A szolgáltatás 4990 forintos éves díjért, de legfeljebb tíz megrendelés erejéig, hat hónapon át tartó ingyenes próbaidőszakkal, kötelezettségek nélkül kipróbálható
Nagy siker az eMAG Genius
Az eMAG munkatársai azt is elárulták, hogy az indulás óta eltelt négy hónap alatt, több mint 200 000 ügyfél aktiválta a Geniust. A hűségcsomag a Budapesten és Pest vármegyében, illetve a Borsod-Abaúj-Zemplén és Hajdú-Bihar vármegyében élő ügyfelek körében a legnépszerűbb. Az ezekből a régiókból érkező megrendelések együttesen az összes Genius-rendelés több mint felét teszik ki. Az is kiderült, hogy az eMAG.hu-n elérhető több mint 12 millió, Genius-jelvényt viselő termék közül a tisztítószerek, a játékok, a mobiltelefonok és a háztartási kisgépek a legnépszerűbb kategóriák.
A felmérésben részt vevők legnagyobb hányada (17%) az eMAG Geniusról hallott a Magyarországon elérhető előfizetéses hűségprogramok közül. Az eredmények szerint majdnem minden negyedik vásárló többször is rendelt már a Genius programban, mióta feliratkozott rá. A férfi és női válaszadók hasonló arányban gondolják úgy, hogy az előfizetéses hűségprogram jó dolog (a nők 21%-a, a férfiak 22%-a), mert megéri a visszatérő vásárlóknak.
A legtöbb válaszadó azt mondta, hogy online vásárlás (42%), utazás- és szállásfoglalás, valamint készételrendelés (16%), jegyvásárlás (15%) és digitális szolgáltatások (10%) esetén használna előfizetéses hűségprogramot.