Nagy öröm fizetni egy olyan szolgáltatásért, amit nem lehet használni. Ismét hibaüzenetet kaptam az Erste netbankjától az utalás helyett.
Az Erste netbankjának otthoni felhasználói megint nagyon boldogok lehetnek. Hiába fizetnek egy raklap pénzt, október 3-án reggel megint nem működött a szolgáltatás. Ismét karbantartásra hivatkozik a cég, ami a legjobb időpont így munkanap reggel. Hát mikor máskor, nem? Ráadásul úgy, hogy ez a fajta úgynevezett „karbantartás” mostanában nem egyedi eset. Konkrétan hamarabb eljut a pénz a címzetthez akkor, ha rákötöm egy zsákban egy szamárra.
Ez különösen akkor nagy öröm, ha sürgősen kéne utalni vagy lefoglalni valamit. Hát ez most nekünk sem jött össze! A türelem pedig csak fogy….
UPDATE!
Közben megkerestek az Erste kommunikációs ügynökségétől azzal, hogy igazából én voltam a hibás, pár perc múlva biztos ment volna a dolog. Valójában nem is karbantartás történt, hanem egy technikai ok, aminek a megoldásán dolgoztak, mint az a screenshoton is látszódik. Ez pedig nem ugyanaz, mint a karbantartás. Hogy milyen hatékonyak voltak, az be is bizonyosodott, hiszen tényleg csak egy rövid leállás történt. Állítólag. Ez a jelek szerint mindig benne van a pakliban. Tanácsként azt kaptuk, hogy ilyenkor próbáljuk meg még egyszer-kétszer az utalást, hátha már össze fog jönni a dolog! Úgyhogy ha valaki valamikor ilyesmit tapasztal, akkor neki is ezt tudjuk javasolni.