Az LG várakozásai szerint 2030-ra a B2B a teljes értékesítés 45%-át adja majd.
Minden változik, így az LG is, amely most azt jelentette be, hogy bővíti Business-to-Business (B2B) tevékenységét, és 2030-ra 10 billió koreai von, azaz, mintegy 2,72 ezer millirád forintos éves bevételt céloz meg Business Solutions (BS) vállalatánál. A cég tehát nagyon ráfekszik erre az üzletágra, amelyről ezt kell tudni:
- Az LG várakozásai szerint 2030-ra a B2B a teljes értékesítés 45%-át adja majd
- A BS Company célja, hogy 2030-ra megduplázza jelenlegi bevételét
- Az információs megjelenítési üzletág 2019 óta évente 7%-kal nőtt
- Az LG MAGNIT bevételnövekedés átlagosan csaknem megduplázódott az elmúlt négy év során
- A vállalat 2030-ra az Egyesült Államok gyorstöltő-piacának 8%-át célozza meg
- Azt tervezi, hogy öt éven belül a világ három legjobb orvosi monitor szolgáltatójává válik
- Az LG megerősíti pozícióját a kereskedelmi kijelzők, a vendéglátó-TV-k és a feltörekvő ágazatokban, mint például az elektromos járművek töltők és az orvosi monitorok.
- A cég januárban nyitotta meg az amerikai elektromos autótöltő gyárat Texasban, és hatféle töltőt kínál, és a tervek szerint az év végéig új modelleket is piacra dobnak.
- 2016 óta az LG több mint 50 országra terjeszkedett az orvosi monitorok ágazatában, és közel kétszámjegyű éves növekedést ért el Észak-Amerikában és Európában.
- Az LG a közelmúltban négyéves, 10 millió eurós szerződést kötött Franciaország állami kórházi informatikai beszerzési központjával az orvosi monitorok terén.