Az LG iszonyatosan ráfekszik a B2B-re

Az LG várakozásai szerint 2030-ra a B2B a teljes értékesítés 45%-át adja majd.

Minden változik, így az LG is, amely most azt jelentette be, hogy bővíti Business-to-Business (B2B) tevékenységét, és 2030-ra 10 billió koreai von, azaz, mintegy 2,72 ezer millirád forintos éves bevételt céloz meg Business Solutions (BS) vállalatánál. A cég tehát nagyon ráfekszik erre az üzletágra, amelyről ezt kell tudni:

  • Az LG várakozásai szerint 2030-ra a B2B a teljes értékesítés 45%-át adja majd
  • A BS Company célja, hogy 2030-ra megduplázza jelenlegi bevételét
  • Az információs megjelenítési üzletág 2019 óta évente 7%-kal nőtt
  • Az LG MAGNIT bevételnövekedés átlagosan csaknem megduplázódott az elmúlt négy év során
  • A vállalat 2030-ra az Egyesült Államok gyorstöltő-piacának 8%-át célozza meg
  • Azt tervezi, hogy öt éven belül a világ három legjobb orvosi monitor szolgáltatójává válik

LG B2B

  • Az LG megerősíti pozícióját a kereskedelmi kijelzők, a vendéglátó-TV-k és a feltörekvő ágazatokban, mint például az elektromos járművek töltők és az orvosi monitorok.
  • A cég januárban nyitotta meg az amerikai elektromos autótöltő gyárat Texasban, és hatféle töltőt kínál, és a tervek szerint az év végéig új modelleket is piacra dobnak.
  • 2016 óta az LG több mint 50 országra terjeszkedett az orvosi monitorok ágazatában, és közel kétszámjegyű éves növekedést ért el Észak-Amerikában és Európában.
  • Az LG a közelmúltban négyéves, 10 millió eurós szerződést kötött Franciaország állami kórházi informatikai beszerzési központjával az orvosi monitorok terén.
Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Picture of Ninja

Ninja

Igazi techninja, aki mindenhez is ért. De leginkább a tévék piacán van otthon, az ország egyik legjobban felkészült tévétesztelőjét tisztelhetjük benne. Itt tudsz kapcsolatba lépni vele: peter@techworld.hu

Ezeket olvastad már?