A Media Markt csinált egy nagyon alapos kutatást a Black Friday kapcsán. Kiderült, hogy a magyarok mennyit fognak költeni, és egyáltalán mi a véleményük erről az egész őrületről.
Pontokba szedtük a lényeget, hogy ne kelljen annyit olvasni egy ilyen fárasztó pénteken!
- Már csökkent a dolog varázsa, a magyarok kicsit belefáradtak a Black Fridaybe.
- A vásárlók nagy többsége nem egy akciós napot akar, hanem hosszabb időszakot.
- Mindössze a vásárlók 11 százaléka költött magán a Fekete Pénteken.
- Az emberek tudatosabbak lesznek. Már nem vesznek minden hülyeséget csak azért mert „akciós”.
- A kutatás alapján a vásárlók 44%-a kizárólag az online térben keres akciókat, míg további 34% mind az online, mind a hagyományos boltokban figyel az ajánlatokra. Kifejezetten csak a hagyományos bolti akciókat keresők aránya csipi-csupáncsak 8%.
- A vásárlók közel 62 százaléka valamilyen háztartási gépet szerezne be
- A magyarok várhatóan 160 milliárdot költenek összesen a Black Friday időszak során.