A Netflix üzenete az, hogy „a nagyszerű történetek bárhonnan jöhetnek”.
A Netflix tegnap tartott egy összejövetelt, ahol ott volt az összes nagy fejese, de ami ennél érdekesebb, hogy közölt néhány számot. Többek között elhangzott az, hogy a szolgáltató az Egyesült Államokon kívül ötvennél is több országban ezernél több producerrel tartja a kapcsolatot. A cél, hogy olyan történeteket hozzanak létre, amelyek miatt a közönség megnyomja a lejátszás gombot, és ott is marad. „Egy olyan sorozatot vagy filmet, amelyet annyira szeretnek, hogy alig várják, hogy befejezzék és ajánlják a barátaiknak”.
Bela Bajaria, a Netflix tartalomért felelős vezetője szerint nem lehet olyan filmet csinálni, ami mindenkinek tetszik. Mert ha valaki erre törekszik, akkor pont az fog történni, hogy senkinek nem fog igazán. Szerinte olyan műsorokat kell gyártani, amik elsősorban a hazájukban találnak visszhangra. Kiderült, hogy a szolgáltató előfizetőinek 80-nál is több százaléka néz koreai tartalmakat.
Erre építve ki lehet emelni, hogy még egy olyan országban is, mint az Egyesült Államok, ahol a közönség hagyományosan a helyi, amerikai történeteket részesíti előnyben, egyre nagyobb az étvágy a nem angol nyelvű műsorok iránt. Tavaly az Egyesült Államokban megtekintett órák mintegy 13%-a nem angol nyelvű volt. A legnagyobb közönséget a koreai, spanyol és japán sorozatok és filmek vonzották.