A Hisense kitűzött célja, hogy két éven belül az egyik legnagyobb piac vezető gyártója legyen, lenyomva az eddig uralkodó Samsungot.
Az egyik neves piackutató cég szerint a Hisense a második helyre jött fel az észak-amerikai piacon a Samsung mögé. A vállalat alapvetően az LCD alapú termékekre fókuszál, így például a QLED és a Mini LED háttérvilágítású tévékre. Tehát ezekkel érte el a jó eredményeket, és továbbra is offolja az OLED eljárást.
A cég elnöke Catherine Fang az eredményeket látva úgy nyilatkozott, hogy ebben, az egyik legfontosabb területnek számító amerikai piacon a céljuk az, hogy két éven belül kifilézzék a Samsungot, azaz letolják a dél-koreai riválist az első helyről.
Ennek érdekében komoly marketingkommunikációs kampányba kezdett a konszern, és így például a 2025-ös Klubvilágbajnokság hivatalos szponzorává vált, amelyet Miamiban rendeznek majd meg.