Tornádóként tarolt a Euronics

A Euronics számára 2024 novembere rekordokat hozott: a Black November során több mint 16%-kal nőtt a vállalat forgalma az előző évhez képest. A vásárlók körében a legnépszerűbbek az automata kávéfőzők, a vezetéknélküli porszívók és a játékkonzolok voltak, míg az online vásárlások terén 25%-os növekedést értek el.

Euronics

A vásárlók körében egyre népszerűbb az online vásárlás, amely a novemberi forgalom több mint egynegyedét adta. A Euronics 67 fizikai boltja mellett már több mint 5400 átvevőhelyet kínál országszerte, ami jövőre várhatóan 8500-ra bővül. Ez az infrastruktúra nagyban hozzájárult a kényelmesebb és gyorsabb kiszolgáláshoz.

Milyen termékek taroltak?

Az akciók hatékonyságát jól mutatja, hogy például a tévék 80%-át kedvezményesen kínálták, de jelentős árengedményeket nyújtottak a beépíthető sütők és laptopok esetében is. A legkelendőbb termék egy automata kávéfőző volt, de a toplistán a porszívók, konzolok, szárítógépek és mosógépek is szerepeltek. A budaörsi, budakalászi és pécsi üzletek bonyolították a legnagyobb forgalmat.

Euronics

„2023 novemberében sikerült ismét túlszárnyalnunk az előző évek rekordjait. A Euronics történetében ez volt a legjobb november, ami azt mutatja, hogy ügyfeleink bíznak bennünk, és értékelik a minőségi, megfontolt vásárlást támogató ajánlatainkat” – nyilatkozta Azurák Zsolt, a vállalat kereskedelmi igazgatója.

Karácsonyra készülve

A Black Novembert követően a Euronicsnál a december is erős forgalmat ígér. Metykó Tibor, az ügyfélkapcsolati igazgató hangsúlyozta, hogy a vásárlók számára a megfontolt, minőségi választások támogatása továbbra is kiemelt cél. A vállalat emellett felhívta a figyelmet az online rendelések időben történő leadására, hogy a karácsonyi ajándékok garantáltan megérkezzenek az ünnepek előtt.

Összefoglalva

A Euronics Black November kampánya ismét bebizonyította, hogy a magyar fogyasztók körében megnövekedett igény mutatkozik a műszaki és szórakoztatóelektronikai termékek iránt. Az árengedmények és a kiterjedt logisztikai hálózat egyaránt hozzájárultak a vállalat kiemelkedő sikeréhez. A karácsonyi hajrá pedig további forgalomnövekedést ígér.

Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Picture of Ninja

Ninja

Igazi techninja, aki mindenhez is ért. De leginkább a tévék piacán van otthon, az ország egyik legjobban felkészült tévétesztelőjét tisztelhetjük benne. Itt tudsz kapcsolatba lépni vele: peter@techworld.hu

Ezeket olvastad már?