A viselkedésünk, szokásaink alapján küld személyre szabott reklámokat az LG

Optimalizált hirdetések a nem, életkor és viselkedés alapján az LG eszközein…. Bárhol, bármikor!

Az LG Electronics bemutatta továbbfejlesztett LG Business Cloud platformját, amely a vállalat kereskedelmi kijelzőinek és szállodai televízióinak üzemeltetését hivatott támogatni. Az újítások között szerepel a kültéri hirdetési célokra tervezett LG DOOH Ads és a rövid távú bérbeadási igényekre szabott LG Pro:Centric Stay megoldás.

Testreszabható hirdetési rendszerek vállalkozások számára

Az LG DOOH Ads egy átfogó, rugalmas megoldást kínál a digitális kültéri hirdetések kezelésére. A rendszer lehetőséget nyújt a régió, az ár és a hirdetési típus beállítására, valamint mesterséges intelligencia alapú kameratechnológiával támogatott elemzésekkel optimalizálja a kijelzőkön megjelenő tartalmakat. A technológia képes figyelembe venni a nézők nemét, életkorát és viselkedését, ezzel segítve a releváns reklámok megjelenítését. Emellett előrejelzéseket kínál a hirdetések várható hatékonyságáról, csökkentve a vállalkozások adminisztratív terheit.

Innovatív megoldás rövid távú bérbeadóknak

Az LG Pro:Centric Stay egy új fejlesztés, amely kifejezetten a szálláshely-szolgáltatók igényeire készült. Az eszköz támogatja a vendégkommunikációt, lehetővé téve személyre szabott információk, például kedvezményes ajánlatok vagy helyi programok megosztását. Ez az újítás a meglévő LG SuperSign Cloud, Pro:Centric Cloud és ConnectedCare rendszerek mellett érhető el, kiegészítve a digitális kijelzők és szállodai televíziók kezelésére vonatkozó megoldásokat.

Hatékonyság és globális alkalmazás

Az LG Business Cloud platform már számos iparágban sikerrel működik. Például a mexikói Grand Velas szállodalánc az LG Pro:Centric Cloud segítségével teszi hatékonyabbá a tartalomkezelést, míg egy spanyol telekommunikációs cég és egy amerikai gyorséttermi hálózat az LG ConnectedCare távoli kijelzőkezelési rendszerét használja. Ez utóbbi megoldás jelentősen csökkenti a kijelzők egyedi beállítására és karbantartására fordított időt, miközben gyors hibakezelést is biztosít.

LG kijelző tv

Jövőbe mutató fejlesztések

Az LG célja, hogy innovatív kijelző- és tartalomkezelési megoldásaival tovább növelje ügyfelei hatékonyságát és rugalmasságát. Paik Ki-mun, az LG információs kijelzőkért felelős vezetője elmondta: „Az LG DOOH Ads és az LG Pro:Centric Stay bevezetésével ügyfeleink még hatékonyabban használhatják ki a digitális kijelzőkben rejlő lehetőségeket. Ezek az új eszközök segítenek a tartalmak egyszerűbb kezelésében és a célzott üzenetek megjelenítésében.”

Az LG bemutatott megoldásai egyértelműen a személyre szabhatóságra és az egyszerűbb üzemeltetésre helyezik a hangsúlyt, erősítve a vállalat pozícióját a digitális kijelzők piacán.

Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Picture of Ninja

Ninja

Igazi techninja, aki mindenhez is ért. De leginkább a tévék piacán van otthon, az ország egyik legjobban felkészült tévétesztelőjét tisztelhetjük benne. Itt tudsz kapcsolatba lépni vele: peter@techworld.hu

Ezeket olvastad már?