Olyan gondban van a Xiaomi, aminek bárki más örülne

Jelenleg valószínűleg nem túl sok olyan autógyártó van, amelyik ne venné szívesen a nyakába azt a problémát, amivel a Xiaominak szembe kell néznie.

xiaomi
Kép: Times Now

Kijelenthető, hogy a Xiaomi számára van egy megoldandó probléma, de a helyzet az, hogy ez valójában édes „nyomorúság”. A helyzet az, hogy új elektromos autója annyira népszerű, hogy egyszerűen nem tudják elég gyorsan gyártani. A vállalat bejelentette, hogy júliusban több mint 30 000 elektromos járművet szállítottak le, ami új havi rekord a még csak most bontakozó autós részlegük számára. Ez a lenyűgöző szám elsősorban második autójának, de első elektromos SUV-jának, a YU7 elsöprő fogadtatásának köszönhető.

Amikor június 26-án hivatalosan is megnyíltak a megrendelési lehetőségek, a Xiaomi három perc alatt 200 000 darabos fix megrendelést szerzett, ami nagyjából annyi idő, mint egy dal hossza. 18 órán belül ez a szám 240 000-re nőtt, és mind fizetett előlegekkel megerősített vásárlói szándékkal, tehát komoly elköteleződéssel.

xiaomi
Kép: Xiaomi

Ez a szinte azonnali siker ugyanakkor komoly kihívást is teremtett, mivel a Xiaomi gyártókapacitása egyszerűen nem tud lépést tartani az igényekkel. Aki most szeretne új YU7-et rendelni, hosszú várakozásra számíthat. A vállalat saját mobilalkalmazása szerint az új YU7 modellek várható szállítási ideje már elérte az 59 hetet, vagyis egy most leadott rendelés leghamarabb 2026 második felében teljesülhet.

A cég természetesen dolgozik a termelés bővítésén. Július elején nagyszabású toborzási kampányt indítottak egy második ütemű gyártóüzemhez. Ez a bővítés kulcsfontosságú ahhoz, hogy lépést tudjon tartani az egyre növekvő kereslettel. A Xiaomi YU7 robbanásszerű rajtja kétségtelenné teszi, hogy egy erős, megbízható márka képes új szereplőként is azonnali sikert aratni az autóiparban.

Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Picture of RG

RG

RG is hírező, és emellett nagy szenvedélye a repülés. Ikarosznál egy szinttel jobban nyomja, ugyanis szintén motor nélkül próbálkozik. Vitorlázórepülő. Szóval, ha szimulátorokról, vagy repülős appokról olvastok, azt szinte biztos, hogy RG írta.

Ezeket olvastad már?