Ilyen lenne a World of Warcraft, ha most dobnák piacra

Túlzás nélkül lehet állítani, hogy a World of Warcraft a megjelenésével rendesen rárúgta az ajtót a videojátékok piacára, és még mindig egész szépen zakatol, de kicsit már öregecske. 

Létezik azonban egy Daniel L nevet viselő felhasználó, aki időt és energiát nem kímélve, évek munkáját téve a projektbe, elkészítette a World of Warcraft néhány helyszínének ráncfelvarrott változatát. A munkához az Unreal Engine 4-et használta, ami az egyik leggyakrabban használt motor az elmúlt évek játékai alatt. Aki ismerős a WoW világában, az felfedezheti, hogy Grizzli Hillst, Elwynn Forestet, Duskwoodot, Westfallt, valamint Durotart láthatjuk a videóban.

Arról pedig, hogy a World of Warcraft mennyire sikeres, az is éppen eleget elárul, hogy 2017-re átlépte a 9 milliárd dolláros bevételt. Apró érdekesség, hogy a játékban az emberi karaktereket kedvelik a legtöbben, és a Szövetséget többen választják, mint a Hordát, de ez a két dolog egymásból következik. Abban pedig szinte biztosak vagyunk, hogy akad az országban olyan ember, aki bár már nem játszik, de ha újra elmerülne Azeroth világában, akkor örökre elveszítenénk. De nem csupán emiatt hiányzik.

Címkép: World of Warcraft

Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Picture of RG

RG

RG is hírező, és emellett nagy szenvedélye a repülés. Ikarosznál egy szinttel jobban nyomja, ugyanis szintén motor nélkül próbálkozik. Vitorlázórepülő. Szóval, ha szimulátorokról, vagy repülős appokról olvastok, azt szinte biztos, hogy RG írta.

Ezeket olvastad már?