A Ducati è Rossa olyan, mintha egy Forma-1-es autó és egy gyorsasági motorkerékpár szerelmének gyümölcseként született volna. 

Amennyiben az embernek egy combos motorkerékpár van a fejében, akkor jellemzően termetes blokkok, méretes kipufogók, és tízezres fordulat felett kalimpáló dugattyúk jutnak eszébe. Főleg akkor, ha olyan nevet hall, mint a Ducati, amiről mindenki tudja, mennyire ott van a kétkerekűek terén. Ám a világ változik, és benne a dolgok ugyanígy tesznek, ezért történhet meg az, hogy a Ducati è Rossa nem kapott belsőégésű motort, helyette villanyról megy. A korai elektromos járgányokkal ellentétben ebben a szépségben már Li-ion akkumulátor van és nem nikkel-hidrid, alakját pedig a Forma-1 ihlette.

A karbonszálas idomok mellett bőrből készült ülést, és – bár nem látható – OLED kijelzőt kapott. Egyetlen baja, hogy valójában Romain Gauvin fejéből kipattant koncepcióként létezik csupán, bár tény, hogy a cég vezérigazgatója nemrég közölte, hogy dolgoznak egy elektromos motorkerékpáron. És azt sem szabad elfelejteni, hogy a villanyos suhanásba olyan gyártók is beleálltak, mint a Harley-Davidson. Bár azt hozzá kell tenni, hogy az amerikai cég belsőégésű motort nélkülöző modellje nem túl szép, igaz, ez ízlés kérdése inkább, de valahogy olyan, mintha egy bumfordi hangfal lenne a vázba építve. Egyébiránt pedig simán elképzelhető, hogy miután már a Forma-1 kapott elektromos megfelelőt Forma-E néven, egyszer majd áramtól visító motorok vívják harcukat a pályán dörgő kipufogók nélkül.

Címkép: Beautifull Life