A The Witcher olyan népszerű, hogy több mint nyolc magyarországnyian legalább két percet láttak belőle.
A Netflix közzétette 2019 utolsó negyedévének számait a saját szempontjából, amiből kiderült többek között az, amit egyébként is tudtunk: a The Witcher hatalmas sikert aratott. A cég szerint 76 millió háztartásban tekintették meg az alkotást, bár a Netflix olvasatában a megtekintés kicsit mást takar, mint ahogy korábban ismertük. Eredetileg ugyanis úgy szokás számolni, hogy azokat veszik figyelembe, akik egy sorozat legalább egy epizódját minimum 70 százalékban megnézték. Ezzel szemben a streaming szolgáltató mindenkit beleszámolt a 76 millióba, ahol akár egyetlen részből is legalább két percet megtekintettek. Így kicsit más a helyzet, de ettől függetlenül a The Witcher mondhatja magáénak a legsikeresebb első évadot.

Mentségére szolgáljon, hogy a cég szerint ugyanígy számol a BBC iPlayere, a YouTube és a The New York Times is. Azt is meg kell említeni, hogy egyébként a The Witcher esetében két perc kevesebb, mint a minden rész elején bemutatott címjelenet. Ebből pedig nem túl messzemenő következtetéseket lehet levonni a teljes sorozatra vonatkoztatva. A Netflix azt is közölte, hogy a Michael Bay által rendezett 6 Underground (Ryan Reynolds főszereplésével) az első négy héten 83 millió háztartásba jutott el. Aki esetleg nem tudná, mert eddig egy biciklibelsőben lakott, a The Witcher című sorozat alapötletét a hasonló címmel készült videojáték adja, mely szintén nagy sikert mondhatott magáénak minden egyes rész megjelenésekor.
Címkép: BlockToro