Kép: Rocket League

A Rocket League nem cicózik, oda a többjátékos buli, de szerencsére nem mindenkinek. 

A bulváros cím világvégét vizionál a Rocket League rajongóinak, de szerencsére semmi ilyesmiről nincs szó, pusztán a macOS és a Linux felhasználók bukják az online multit. A többiek továbbra is kedvükre kergethetik a labdát és egymást az egyébként valóban nagyon szórakoztató játékban. Az említett két operációs rendszerrel játszogató személyek azonban búcsúzzanak az online közösségtől. A Psyonix bejelentése szerint márciustól szűnik meg az online többjátékos lehetőség, ami egy frissítés formájában érkezik majd. Önmagában a Rocket League továbbra is használható, tehát számos funkció megmarad. Ilyen az egyjátékos mód, az osztott képernyős multiplayer, a garázs és az inventory, a karrier statisztikája, és a visszajátszások. Szintén maradnak a már korábban letöltött Steam Workshop térképek és az egyedi gyakorló csomagok.

Kép: Steam

Ami viszont bukó, az online játék, a privát meccsek, a bajnokságok, a rocket pass, az item és az Esport shop, a játékon belüli kihívások. A macOS és a Linux felhasználók könnyes búcsút kell vegyenek a barátlistától, kluboktól, hírektől, egyedi gyakorló csomagoktól és Steam Workshop térképektől is. Továbbá az enyészeté lesz a ranglista, és a ligák rangsorolása. Maga az ok, amiért a Rocket League online multija kivonul a két platformról, elég érdekes. Legalábbis olyan szempontból, hogy ez volt az a játék, ami megjelenéskor fennen hirdette a cross-platform mivoltát. Tehát azt, hogy PC-s és konzolos simán játszhat egymás ellen. Ami igaz is volt, csak éppen a Sony gátat gördített a dolognak egy darabig, mert bár alapból a gigacég mondta, hogy a cross platform megoldása a fejlesztők feladata, ő maga nem engedte ezt. Végül tavaly januárban olvadt ki a jég, és engedélyezte a Sony a dolgot.

Címkép: Rocket League