A Warzone játékosainak száma meghaladta a harmincmilliót. Addig sem az utcán bandáznak. 

Az Activision nemrég tette közzé azokat az adatokat, melyek a Call of Duty Warzone látogatottságára vonatkozik, és bizony impozáns számokat látni. Kiderült, hogy a két hete megjelent battle royale cím immár több mint harmincmillió játékost tudhat magáénak. Ezzel a termék rögvest katapultálta magát az indulás után legjobb adatokat produkáló játékok közé. Az Apex Legends például tavaly februárban egy hét után 25 milliós népességet mondhatott magáénak. Hozzá kell tenni, az ismert koronavírusos helyzet is sokat jelentett a Warzone számára, hiszen számtalan fiatal ücsörög otthon, és tolja hosszú órákon keresztül a harcot.

Persze azon is sok múlik, hogy a CodW százötven játékosos lobbyt villant, tehát ennyien gyepálhatják egymást egy körben, főleg, mióta megjelent a Solo mód. A fejlesztő Infinity Ward szerint a felhasználók mindenképpen pozitívumként értékelik azokat a megoldásokat, melyekkel a már likvidált csapattársaik visszatérhetnek a harcba. Illetve fontos a fegyverarzenál, és ezek kombinálhatósága, ami egyébként a Modern Warfare-hez hasonlóan meglehetősen bőséges. Az már más kérdés, hogy a CoD, mint franchise, nem feltétlen bővelkedik ingyenesen is játszható tartalmakkal, így nem csoda, ha a gamer társadalom fogékony tagjai rögvest lecsaptak rá. Reménykedhetünk abban is, hogy a Warfare valamivel gyorsabban kapja majd a frissítéseket, mint az Activision korábban kiadott BR-ja, a Blackout.

Címkép: pcgamer