Phil Schiller, az Apple egyik meghatározó embere távozik jól megszokott posztjáról: hogy a változás hátterében mi állhat, azt egyelőre még nem tudni.
Aki követi az Apple-lel kapcsolatos híreket, annak Phil Schiller neve nem cseng ismeretlenül: ő az, aki évek óta felelőse a cég marketinges ügyeinek, a vállalat egyik igazi nagy veteránja.
Bár igaz, ami igaz a marketing igazgató körül sokszor feszült volt a légkör, 2016-ban például a fél világot megsértő kijelentést tett: szerinte ugyanis szomorú, hogy sok ember a világon 5 évnél is régebbi készülékeket használ. Bár lehet, hogy csupán egy rosszul megfogalmazott kijelentésről van szó, elég egyértelmű okok miatt marad a többség a régebbi modelleknél – elsősorban azért mert nem telik újabbra.
Az Apple e hét kedden közölte, hogy Phil Schiller többé már nem felel a cég marketing ügyeiért, a The Vegre magazin értesülése szerint elképzelhető, hogy a személye körül kialakult feszültség vezethetett el idáig. A pozíció természetesen nem maradt sokáig üresen, ugyanis már azt is tudni, hogy Greg Joswiak veszi át az Apple marketing menedzselését.
Apple közleményében Schiller arról ír, hogy a jövőben szeretne több időt tölteni a családjával, a barátaival és energiát fektetni azokba a projektekbe, amiket igazán szeret. Az egykori marketing vezető nem hagyja el az Apple-t, a jövőben az App Store-t és Apple-események szervezéséért lesz felelős, így minden bizonnyal több rendezvényen is találkozhat majd vele a nagyérdemű.
[sc name=”facebook” ]