Egy japán cég rájött, hogyan lehet metszetet találni a koronavírus távolságtartása miatt kialakult helyzetnek, és a horrornak.
Nekünk, embereknek van egy olyan tulajdonságunk, hogy akkor is szeretünk rettegni, ha nem muszáj, és most nem az alufólia sisakot viselők borgőzős elméleteire gondolok. Sokkal inkább arra, hogy elég sokan imádják a horrorfilmeket, és ezt a tulajdonságunkat most éppen egy japán vállalkozás használja ki. A két éve alapított cég profilja egyébként is a rémisztgetés, így például nagyon jó Halloween cuccaik vannak, de erre most erősen rátettek egy lapáttal. Amit most létrehoztak, az egy autós rettegésélmény, ami elég komoly horror elemeket vonultat fel, ahogyan az a videóban is látható.
Kenta Iwana a vállalkozás alapítója elmondta, az ötlet onnan jött, hogy mostanság a járvány miatt kezdenek újra divatba jönni az autósmozik, és arra gondolt, miért ne lehetne a horrort is hasonló közegbe helyezni. Egy rettegési műsor ára saját autóval 22.000 forintnak megfelelő összegbe kerül, míg a vállalkozás autójával 25.000 forint. Ahhoz képest tehát, hogy elvileg szinte maguk alá csinálnak az emberek, tulajdonképpen nem is sok pénz a 17 percnyi konstans idegbajért. Ami pedig a technikai hátteret illeti, a fizetővendégeket teljes sötétség fogadja, az autójukba pedig bekerül egy Bluetooth hangszóró, hogy minél testközelibb legyen az élmény.