A rekordot hajszoló Forma 1-es versenyző lett az LG Signature márka nagykövete. Egy új kampányban népszerűsíti majd a dél-koreai cég prémium termékvonalát.
Azon nem lehet vitatkozni, hogy Lewis Hamilton a Forma 1-es versenysorozat jelenlegi királya. A pilóta megállíthatatlanul száguld következő világbajnoki címe felé, amivel beéri a legendás Michael Schumachert. A pályán nyújtott teljesítménye mellett gyakran megnyilvánul közéleti kérdésekben, kiadott már poplemezt. Szóval nem egy unalmas, sótlan figura.
Az elektronikai óriás LG-nek is a jelek szerint feltűnt ez. A dél-koreai cég ugyanis márkanagykövetnek kérte fel az LG Signature vonal népszerűsítése érdekében. A jó Lewis pedig rá is bólintott a dologra, szóval a jövőben ő is tolmácsolja majd a vállalat üzenetét. Nyilván nem puszta szívjóságból csinálta mindezt, hanem kitömték, mint a libát, de hát nincs ebben semmi kivetnivaló.
Az LG-től kapott információk értelmében az együttműködés első lépéseként Hamilton egy új kampányban kap szerepet, amely közvetíti a márka filozófiáját, amely szerint „A művészet inspirálja a technológiát, a technológia pedig teljessé teszi a művészetet”. Ezt akár Coelho papa is mondhatta volna, de mostantól Hamiltontól fogjuk hallani.
Az LG Signature termékek
A változatos és folyamatosan bővülő LG SIGNATURE portfolió része többek között két új — egy 88 és egy 77 hüvelykes — 8K OLED televízió, egy borhűtő, egy InstaView Door-in-Door hűtőszekrény, valamint egy TWINWash mosógép. A kompromisszumok nélküli minőség és a lényegre való összpontosítás a márka minden innovatív termékének alapja. Az LG SIGNATURE márkáról további információ ezen a weboldalon érhető el.
[sc name=”facebook” ]