Elkészült az Interbrand listája: a Google kiesett a top 3-ból, az Apple továbbra is a legértékesebb márka. 

Megérkezett az Interbrand legújabb toplistája, és a Best Global Brands 2020 alapján továbbra is az Apple a világ legértékesebb márkája,közel 323 milliárd dolláros piaci értékkel. A második és a harmadik helyre az Amazon és a Microsoft kerültek. A Google két helyezést csúszott hátra tavalyhoz képest, jelenleg 165 milliárd dollár fölött van a piaci értéke, amely éves szinten 1 százalékot csökkent. A Microsoftnál ez az érték 53 százalékot nőtt viszont, az Amazonnál pedig 60 százalékot.

Az ötödik legértékesebbnek találták a Samsungot, a tizenkettedik helyen van az Intel, a Facebook és az Instagram pedig a tizenharmadik és tizenkilencedik helyen állnak. Természetesen ez nem a vállalat értékét jelzi, hanem csak a márkáét. Az Apple piaci értéke ugyanis több mint 2 billió amerikai dollár, miközben az Interbrand a márka értékét 323 milliárdra becsüli.

Fotó: Apple