Kevesebb mint két hét alatt 1 milliónál is több Redmi Note 9-es mobil talált gazdára.
A Xiaomi ártakarékosabb márkája, a Redmi még a múlt hónapban mutatta be a három új Redmi Note 9 okostelefonját, a Redmi Note 9 4G-t, a Redmi Note 9 5G-t és a Redmi Note 9 Pro 5G-t. Elsőként Kínában, ahol egyből kapható is lett mindhárom.
Sejteni lehetett, hogy a széria globálisan is hatalmas siker lesz, és a kínai adatok ezt is mutatják. A Xiaomi 13 nap alatt több mint 1 milliót tudott eladni ebből a három Redmi mobilból. A siker hátterében a kedvező vételár és az ár-érték arány áll a szakértők szerint.
A Redmi mindig is erről volt híres, ezért tört fel számos régióban. Tény, hogy a több megapixel nem egyenlő a jobb minőséggel, de a Redmi Note 9 Pro 5G Kínában 200 eurónak megfelelő összegért ad 108 megapixeles fő kamerát, ez pedig a marketing miatt megveszi az embereket. Persze az Apple és a Google 12 megapixeles szenzorokkal is többszörösen lekörözi az ilyen kamerák képminőségét, de ennyiért mégis nagyon jó ajánlat a Redmi Note 9 trió, amiből már az első pár órában több mint 300 000 darabot vásároltak meg. Aki türelmetlenül várja a Redmi Note 9 Pro 5G-t, annak érdemes megnéznie a Xiaomi Mi 10T Lite 5G-t, igazából ugyanaz a készülék, míg a Poco M3 egyenlő a Redmi Note 9 4G-vel.
[sc name=”facebook” ]
Fotó: Xiaomi