Az Extreme Digitalnál is érzékelhető volt a járvány hatása, például abban, hogy elképesztően jól fogytak az otthoni szórakozást szolgáló eszközök.
2020-ban a járvány miatt sokan kényszerültek a négy fal közé, ebből kifolyólag pedig azok a termékek fogytak igazán jól, amik az otthoni szórakozást segítik elő. Az elmaradt nyaralás árát sokan költötték szórakoztató kütyükre, illetve olyan készülékekre, amelyek a digitális oktatás és a távmunka kényelmét szolgálják.
Ezeket vették a magyarok a hatékony távmunkához, távoktatáshoz
A tavaly évhez képest e termékcsoportok közül vásároltak a legtöbbet – wifi routerekből, jelerősítőkből és hasonló eszközökből 71 százalékkal több darab fogyott 2020-ban az Extreme Digitálnál. Az év második legjobban fogyó terméke a táblagép volt, amiből szintén jelentősen több fogyott az előző évhez képest, egészen pontosan 65%-kal több ilyen kütyüt vásároltak itthon. Legtöbben a Huawei és a Samsung androidos tabletjeit, illetve a 2019-es iPad 10.2-es típusokat vitték.
A fej-, és fülhallgatóból a Sony és a JBL termékei voltak a legnépszerűbbek, ráadásul ezekből is 53%-kal több fogyott, mint tavaly. A meglévő számítógép fejlesztését szolgáló alkatrészekből (például SSD-meghajtó) 41 százalékkal többet vásároltak, különösen a Samsung SSD-meghajtói és különböző gyártók gamer billentyűzetei vitték a prímet.
A laptopok is növekvő tendenciát mutattak idén, közülük a legnépszerűbb termék egy 13 colos Apple Macbook Air modell volt, de a Lenovo és az Alcor olcsóbb változatai is jól mentek.

Ezeket rendelték a magyar vásárlók, hogy ne unatkozzanak otthon
Éves szinten a legnépszerűbb modellek zömmel a 32 colos, full-HD felbontásútévék voltak, bár a top3 termékek közé egy 43 colos LG okostévé is bekerült. 2020-ban összesen 37 százalékkal több tévékészülék talált gazdára, mint egy évvel korábban.
Természetesen a videojátékos kiegészítők és játékkonzolok népszerűsége is növekedett (32%-kal), a kategória győztesei a Spirit of Gamer és Kingston márkájú videojátékos
headsetek és a Logitech gamer egerei lettek. Ezeken kívül rengeteg Playstation 4-, és Xbox One-kontrollert vettek idén a magyar vásárlók – nyilván azért, hogy otthon egymás ellen is tudjanak játszani a konzolokon.
Nem panaszkodhatnak a a Bluetooth-hangfalak (26 százalékos növekedés), illetve a hangfalak és hangprojektorok (13 százalékos növekedés) gyártói sem, ugyanis ezek a készülékek is jól fogytak az idén.

[sc name=”facebook” ]