Nagyon úgy tűnik, hogy az LG WING névre keresztelt, szeptemberben bemutatott futurisztikus okostelefon nem robbantotta fel a piacot.
Bár az LG mindent megtett, hogy egy innovatív és formabontó készüléket rittyentsen össze, a WING keresztnevet viselő okostelefon egyelőre nem igazán kell az embereknek, legalábbis az eladási számokból erre következtethetünk: bár a gyártó a 2 milliós eladási tervvel sem tette magasra a lécet, úgy tűnik, ezt sem sikerül megugornia, hiszen eddig csupán 50 ezer darabot tudtak belőle értékesíteni Dél-Koreában – mindezt úgy, hogy 50%-os árengedménnyel dobták piacra. Ebből az adatból már most világosan látszik, hogy a 2 milliós, világszinten várt eladási szám megugorhatatlan lesz.
Az LG WING a vállalat Explorer Projektjének része, amely egy olyan kezdeményezés, ahol az innovációt jelölték meg elsődleges szempontként. A projekt mögött lévő eszme és gondolat viszonylag egyszerű: az LG ki szeretne tűnni a fakóvá és egysíkúvá vált mobilpiacon, így ennek a termékcsaládnak a tagjai csakis olyan készülékek lehetnek, amelyek valamilyen szempontból újítást képviselnek a saját közegükön belül.
Az LG tehát ezzel a formabontó készülékkel szerette volna elsőként megmutatni, hogy a mobilpiacon is lehet még újat mutatni, a WING pedig valóban különleges, hiszen a 90 fokban elforgatható kijelzője mögött, ott lapul egy második képernyő is. Ám innováció ide, vagy oda, jelenleg úgy néz ki, hogy az LG csúcstelefonja megbukott a piacon.
[sc name=”facebook” ]