Egyszerűen lenyűgöző, ahogy az ismert virtuális vízszerelő egy hangtompítóssal lövi halomra a játéka világának szereplőit, mindezt a GoldenEye 007 fegyvereivel.
Létezett régen a GoldenEye 007 nevű játék, amit a Nintendo adott N64 rendszerekre, igaz, ennek már lassan 24 éve. És létezik Super Mario, akire egy egészen gigantikus brand építkezik szintnén nagyon régóta. És mint ahogy a zenében, amikor nagyzenekar játszik mainstream slágereket, úgy itt is megtörténhet, hogy a két, teljesen eltérő világ egy sajátos mixet alkot. Ez nem csupán a játékmenetet és a képi világot, de még a dialógusokat is érinti, hiszen számos helyen vegyül a két játék kifejezéseinek jellegzetessége. Jó, azt elismerjük, hogy szomorú dolog, ahogy az egyébként ártatlan lények itt összevont szemöldökkel menetelnek a halálba, de hát ez van.
Ugyanakkor a sztori maga olyan, mint amilyennek a GoldenEye 007-ben megismertük, de a szintek egyediek. Más megközelítésből tehát azt lehet mondani, hogy a GoldenEye 007 a Mario skinjeit használja. Hiszen itt James Bondot láthatjuk Mario bőrében, és ellenségekként az amúgy mosolygós Koopa Troopa karakterek szolgálnak. Ami pedig a James Bond-filmből alkotott 1997-es játékot illeti, a történetet az 11 évvel korábbrea helyezi, amikor is az MI6 titkosügynököket küld egy, a még náluk is titkosabb vegyilaborba, hogy repítsék a levegőbe. Ám az akció nem egészen úgy sikerül, ahogy kellene, és kezdetét veszi az „eszmecsere”.