21 nap alatt több mint 600 millió dolláros bevételt szerzett a Mi 11-ből a Xiaomi, pedig még csak Kínában forgalmazza. 

A Xiaomi az év legelső napján már piacra is dobta a Mi 11-et, aminek az eddigi tesztek szerint ugyan vannak nagy hibái, és kamerában sem annyira szuper, mint gondolnánk; de ennek ellenére remek készülék, és kapkodnak érte az emberek. Ennek az egyik fő oka, hogy nagyjából 600 dollárért meg is lehet venni. A gond csak az, hogy továbbra is kizárólag Kínában forgalmazza a Xiaomi.

Sokan attól tartanak, hogy Európában ez is 1000 euróba kerül majd, a kínai gyártók errefelé nagyságrendekkel magasabb árazást alkalmaznak ugyanis. Akkor viszont már nem lesz valami jó vétel, így egyelőre csak reménykedni lehet az alacsony árban.

A kedvező ár Kínában egyértelműen jelzi, hogy egyébként vinnék az emberek a Mi 11-et, ugyanis a Mi 11-ből a megjelenése utáni első percben 350 ezer darab fogyott. A Xiaomi most azt is bejelentette, hogy az első 21 nap alatt pedig több mint 1 millió darab talált gazdára.

Ez 617 millió dolláros árbevételt jelent mindössze 3 hét alatt, ami elég jó eredmény.

Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!

Fotó: Xiaomi